ЛоготипРозклад на викладача Знахур Людмила Володимирівна (каф. iнформацiйних систем)
Понедiлок8 квiтня 2024
Вiвторок9 квiтня 2024
Середа10 квiтня 2024
Четвер11 квiтня 2024
П'ятниця12 квiтня 2024
1 пара
08:30 - 09:15
09:20 - 10:05
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
дистанційне-120 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.21.1-1_1
6.04.122.010.21.2-1_1
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
дистанційне-118 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.21.3-1_1
6.04.122.010.21.4-1_1
2 пара
10:15 - 11:00
11:05 - 11:50
ІС в менеджменті, інноваціях та логістиці
лекція
дистанційне-15 (корп. Дист/навч)
8.03.073.000.23.2 (Вся)
8.03.073.000.23.1 (Вся)
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
дистанційне-110 (корп. Дист/навч)
6.04.121.010.20.3 (Вся)
3 пара
12:10 - 12:55
13:00 - 13:45
ІС в менеджменті, інноваціях та логістиці
лаб.зан.
Дистанційне-206 (корп. Дист/навч)
8.03.073.000.23.1 (Вся)
ІС в менеджменті, інноваціях та логістиці
лаб.зан.
Дистанційне-230 (корп. Дист/навч)
8.03.073.000.23.2 (Вся)
Вступ до фаху (D)
практ.зан.
дистанційне-1 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.D.23.1 (Вся)
6.46.122.010.D.23.1 (Вся)
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
Дистанційне-131 (корп. Дист/навч)
6.04.121.010.21.3 (Вся)
4 пара
13:55 - 14:40
14:45 - 15:30
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
дистанційне-136 (корп. Дист/навч)
6.04.121.010.20.3 (Вся)
Вступ до фаху (D)
практ.зан.
Дистанційне-225 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.D.23.1 (Вся)
6.46.122.010.D.23.1 (Вся)
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
Дистанційне-221 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.21.1-1_1
6.04.122.010.21.2-1_1
Бізнес-аналіз в ІТ-проєктах
лаб.зан.
дистанційне-117 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.21.3-1_1
6.04.122.010.21.4-1_1
5 пара
15:50 - 16:35
16:40 - 17:25
Вступ до фаху (D)
лаб.зан.
Дистанційне-226 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.D.23.1 (Вся)
6.46.122.010.D.23.1 (Вся)
6 пара
17:35 - 18:20
18:25 - 19:10
Вступ до фаху (D)
лаб.зан.
дистанційне-86 (корп. Дист/навч)
6.04.122.010.D.23.1 (Вся)
6.46.122.010.D.23.1 (Вся)
← Головна сторінка    ← Попередній тиждень     |     Поточний тиждень     |     Наступний тиждень →